Hipp hurra!

Tumblr_ksmcyjowlb1qzdyi1o1_500_large

...för mig idag! ;) Nu är det bara två år kvar till 30, det ni!

Vi har haft en skön dag på Skansen och ätit lax på mysiga Blå Porten ute på Djurgården. Wille var pigg som en mört i morse och febern var nere så vi chansade och åkte i alla fall. Han har suttit i vagnen mest hela tiden men nu i kväll har han 39 grader IGEN. Inga som helst symtom i övrigt och jag fattar verkligen ingenting...
Det är fjärde gången sista halvåret som han plötsligt får hög feber som flyger upp och ner om vartannat, och på vårdcentralen hittar de inget som helst! Som tur är så verkar han inte speciellt medtagen av den höga febern och han äter och dricker bra, och jag antar att det bara är att ännu en gång vänta ut detta...

Det finns de som hävdar att allt handlar om rätt inställning, så nu går jag och lägger mig och ställer in mig på att Wille är frisk i morgon. ;)

Natti natti darlings!

Kommentarer
Postat av: Nadia

Underbart att du är tillbaka Emmie!!!

Ett stort Grattis lite i efterskott och ett krya på dig till stackars lille Wille.



Kraam

2010-07-17 @ 10:01:28
URL: http://nadiacaddy.wordpress.com
Postat av: Evelina

Grattis med dagen! Lite sådär i efterskott :)

2010-07-17 @ 11:35:54
URL: http://peaceofcakeblog.blogspot.com
Postat av: Emma Sofie

Grattis i efterskott :) Hoppas att Wille är bättre!

kram

2010-07-18 @ 09:24:33
URL: http://masofie.se
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0