Bröllopsdagsmiddag på Vapiano

Efter mycket om och men hamnade vi på härliga VAPIANO.
Det är verkligen helt perfekt ställe att ta med småbarn på, supergod mat dessutom! Det hade inte kunnat bli bättre, och så hade jag ju finaste och bästa sällskapet, mina älsklingar!



Wille tyckte det var mest spännande med kryddorna bakom glasväggen. Här kan man gå och nypa av och lägga direkt på egna tallriken. DET är vad jag kallar färskt!


Pasta med oxfilé, grillade grönsaker, champinjoner, cocktailtomater och rödvinssås, och pasta med jätteräkor, tomatsås, vitt vin och färska grönsaker. Så himla gott!


Wille hälsar att det var så häääär gott!


Kvällspromenad i Humlegården. Mysigt men FY vad det var kallt!




Nu blev det sådär sent igen, men jag fastnade i vanlig ordning här vid datorn i jakt på inredningsinspiration. Jag har SÅ många idéer!

NU däremot är det dags för sängen, så nu säger jag GOD NATT allihopa! 

Kommentarer
Postat av: Tova

Åh, Vapiano är ju helt underbart :) (och barnvänligt också!)

Tycker det är perfekt att det nyss öppnat en vid Kungsbron, bara ett stenkast från oss hihi :)

kramar

2010-06-16 @ 21:35:20
URL: http://trasslet.se
Postat av: ★Fam. Bus★

Vad mysigt! :)

2010-06-17 @ 08:05:12
URL: http://nykick.blogg.se/
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0