Fixardag

Måndag och ny vecka, och inte vilken vecka som helst utan SEMESTERVECKA!

Veckan som kommer är dessvärre enda veckan på hela sommaren som både jag och J är lediga tillsammans... Ännu tråkigare är alla praktiska saker som måste göras som är svårt att få gjort när man är ensam hemma med en liten ettåring. Förmiddagen har alltså spenderats i telefonkö, men nu börjar jag bli färdig och förhoppningsvis hinner vi ut en liten stund i eftermiddag.

Happy ny sommarvecka på er! ♥


Wille på sin 5-månadersdag för precis ett år sedan! Tänk att han var sådär pluttig en gång, mitt lillhjärta!


Kommentarer
Postat av: Emma Sofie

Vad härligt med semestervecka. Lars jobbar som vanligt och till och med på fredag så jobbar han full dag, trist tycker jag. Vi får se om det ändras nåt under veckan.

Ha en bra dag i solskenet.

kram

2010-06-21 @ 15:12:50
URL: http://masofie.blogg.se/
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0