Härliga fredag

Det känns som att det blev världens längsta dag. Regnet har öst så gott som hela dagen men trots det har vi varit happy, happy, happy!

Som sagt, först huskik och kontraktskrivning, sen hem igen till Wille som varit utan både mamma och pappa för allra första gången någonsin! 
Faster/gudmor Maria ryckte in som barnvakt medan vi var iväg och skrev papper, och jag måste säga att det kändes väldigt konstigt och ovant att inte ha en liten busunge på släptåg... Men, det gick över förväntan bra, och vi hoppas att det inte ska behöva dröja 1,5 år till innan vi kan få lite avlastning igen.

Efter en kort vända hemma tog vi bilen hem till våra finaste vänner i det stora huset. Champagne, prinsesstårta och jordgubbar stod på menyn kontraktskrivningsdagen till ära och... lek i sandlådan SÅKLART! ♥








Buuus-Wille innan han trillade på näsan...

Sen gick tiden av bara farten, och vi blev kvar på middag och ännu mer champagne. Vilken mammalyx!

Wille var på sitt vildaste humör och for runt som en missil både inne och ute. Rätt som det var stod mitt älskade lillhjärta på näsan ute på parkeringen och nu har han ett fult skrubbsår mitt fram på tippen... Det riktigt smärtar i mammahjärtat när Wille trillar och slår sig, men jag antar att detta bara är en försmak på livet som mamma till en liten vilde. :/



Nu har jag sagt i över en timme att jag bara MÅSTE i säng, men att lägga mig i tid är inte min grej. Tyvärr är det här med att låta sin mamma sova ut inte riktigt Willes grej heller, så det är väl bäst att jag går och lägger mig nu då. ;)

Natti natti alla mina kära! ♥


Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0