Lördag i Ulriksdals slottspark



I lördags var jag och Wille i Ulriksdals slottspark tillsmmans med Willes mormor. Vi promenerade och fikade på Café Svalkan där de har världens godaste kanelbullar. Jag upprepar: VÄRLDENS GODASTE KANELBULLAR.

Bilden nedan är från förra året när vi var där och det är ju bara att titta på Wille så förstår man hur fantastiskt goda deras kanelbullar faktiskt är.


Wille och pappa i Ulriksdal 22 juli förra året. Willes 6-månadersdag!

Nu har det varit sådär supersoligt i nära en vecka, men idag skulle det visst bli lite sämre. Helt ok för mig då vi har ett fullspäckat schema med bla ett besök på BVC + ett och annat som jag ev avslöjar lite senare idag.

HAPPY måndag på er allihopa!


Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0