Dagen som gått

Idag kändes luften iskall då det blåste en del på vår promenad. Men solen strålade och det räcker som motivation för mig så jag bet ihop och traskade på i över 1,5 timme. Härligt! ♥





Nu är det helt plötsligt kväll igen och vi har haft en supermysig dag tillsammans bara jag och Wille. Inget gnäll och inget gråt, bara en glad busunge som vill utforska allt och upptäcka världen. Utvecklingen har gått i raketfart sedan ettårsdagen för snart två månader sedan, och nu går det inte en enda dag utan att han hittar på något nytt. Helt plötsligt kan han gå, klappa fint, klättra i soffan, säga många små ord, pussas och kramas och är en riktig liten pojke. Min goa unge! ♥






Kommentarer
Postat av: Nettan

Hej. Kikar tillbaka lite. Jätte fin blogg. Jag tror att bodyn är från HM och sen har de gått till ett tryckföretag som finns här i Gävle. Men det finns ju massor med butiker på Internet där man själv får bestämma vad som ska stå på kläderna. Kanske värre och få både fram och bak. Men det finns säkert det också. =)

Ha det bra.

2010-03-16 @ 22:38:07
URL: http://ww.metrobloggen.se/vi2blir3
Postat av: Sofie - Radhusmamman

Vad mysigt ni verkar ha det.

Jag upplevde också tiden efter 1-årsdagen som jätterolig. Det händer massor i utvecklingen då. Varje dag fascineras man av nya saker de lär sig och upptäcker. Visst är det fantastiskt!!

2010-03-17 @ 10:03:03
URL: http://sofst.blogspot.com/
Postat av: sofie

vilken mysig blogg :) Du är verkligen jättevacker!

2010-03-17 @ 13:35:19
URL: http://mylouise.blogg.se/
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0