Frukost, solsken, NK & Koffert



Trots en hel del stress här på morgonen så har vi hunnit med en riktig familjefrukost! ♥ Det är alltid smått panik med att få ordning Willes morgongröt, han är liksom inte på sitt bästa humör innan han har fått den... ;)
När gröten är avklarad så brukar man faktiskt få sitta ifred och vakna till relativt ostört.

Idag har vi fullspäckat schema! Det blir en tur förbi öppna förskolan och sen NK och Vincent Shoe Store. Jag är på jakt efter en doppresent till en väldigt söt och speciell liten Gustav som ska döpas på lördag, och Wille är i akut behov av ett par tåliga skor att ha ute. Jag själv behöver en hel garderob med nya fräsha kläder, men det får bli i ett annat liv eller så.
Om jag hinner skulle jag gärna springa förbi Koffert, men det tror jag inte att jag hinner, vi får se.

Önskar er alla en skön ny vecka! Visst känns det att våren är på väg nu?! Ljuset är här!


Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0