Tisdag

Ny dag, nya tag!
Inspirerad av bl.a. Engla har jag nu bestämt mig för att det är dags att bryta mitt godismönster. Alltså, inget godis, glass, kakor, socker i kaffet eller andra sötsaker fram till 11 maj. 12 maj fyller J år och det vore ju hemskt oartigt att inte smaka av födelsedagstårtan eller hur? ;)

Jag måste även försöka komma igång med mina långpromenader igen, för igår blev jag skrämmande påmind om min dåliga kondition. Jag blir trött för minsta lilla och det är inte alls likt mig. Skärpning nu med andra ord!



Annat var det på den tiden då den här herren fanns i mitt liv. Då fanns det minsann inte tid eller plats för att sitta och äta småkakor hela dagen lång!

Update 14.20 Det har nu gått en halv dag och jag är helt galet godissugen.
Jag behöver peppning och motivation!

Kommentarer
Postat av: -Malin

Va duktig du är!

Hoppas att det kommer gå bra.

Jag skall inte sluta äta godis riktigt än :)

Att inte fika när man går hemma blir alldeles för tråkigt, haha!

Men snart så skall jag allt försöka mig på de jag med. Ha en bra dag!

2010-03-16 @ 11:09:00
URL: http://malinandrenhogrell.blogg.se/
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0