Sovmorgon!

Här blev det sovmorgon ända till kl 7, så jag är hur pigg som helst! Eller inte... ;)
Vi har hunnit med frukost och allt morgonpyssel så än finns det hopp. ♥

Solen skiner och ute är det vitt, vitt, vitt. Jag kämpar med att försöka se det postitiva i att det snöade igår IGEN, dvs vi får i alla fall en massa välbehövligt ljus! 

Jag har ingenting spikat idag. Hade planer på att ta oss till öppna förskolan och sen in till stan, men det kan hända att vi ändrar oss och hittar på annat.

Trevlig solig måndag på er tills vidare!




Kommentarer
Postat av: Evelina - Gravid i v30 ♥

Tack så mycket! :) Jo jag tycker den verkar vara bra. Den är som liten och smidig. Lätt att bära motför flera andra jag har sett.

2010-03-22 @ 09:22:44
URL: http://loon.blogg.se/
Postat av: Hanna

härligt med "sovmorgon" ^^

mysiga bilder!



kram H

2010-03-22 @ 22:43:46
URL: http://hannaofsweden.se
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0