Tradera



Nu har jag äntligen tagit mig i kragen och rensat ut alla urvuxna kläder (både Willes och mina, hehe). Nu sitter jag med en kopp Kobbs "Lust & Fägring", mina nybakade syltkakor och skriver alla tråk-tråkiga annonser och hoppas på att någon kanske vill överta våra gamla grejer.

Wille växer så att det knakar och jag måste rensa och sälja för att vi ska ha råd och få plats för nytt. Tyvärr så tycker jag att det är så galet tråkigt och Tradera-högen har ständigt en tendens att växa till oanade proportioner.

När Wille var en liten nyföding så var jag så sentimental att jag sparade på minsta lilla socka, men nu är det bättre. Jag har tom gått och rensat bebiskartongen en extra gång och gallrat ut sånt som vi troligen inte kommer att använda igen. Duktig jag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Smart.. Det måste ju vara bra att handla på sig lite. Även om man även ärver en hel del så känns det ju kul att köpa något själv. Heter eran son William? =)

2010-03-05 @ 00:35:40
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0