Måndag


Denna dagen har känts lång men samtidigt har den flugit fram. 
Jag placerade en övertrött Wille i vagnen strax efter 13 och han somnade direkt! Tog en långpromenad i solen men kunde inte riktigt njuta då jag var tvungen att ordna upp en massa tråkigheter per telefon. Först nu är jag klar med den saken!

Hämtade hem mitt H&M-paket men kommer att sända tillbaka det mesta av det som kom med denna leverans. Två plagg för stora och ett till Wille som inte alls motsvarade förväntningarna. Så kan det gå... Väntar fortfarande med spänning på klänningarna ur The Garden Collection, men de dröjer någon vecka till. Längtar!



Hoppas ni haft en FAB måndag!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Det är trist när man får skicka tillbaka. Jag väntar också med spänning på min klänning från garden collection:) Hoppas dom är lika fina som på bild

2010-03-23 @ 11:19:54
URL: http://lofvenberg.blogg.se/
Postat av: Malin - mamma till Leia

Klänningen till höger är ju bara sååå fin!

Den kommer ut i butik imorn =)

2010-03-24 @ 16:45:11
URL: http://leiaochmammablogg.se
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0