VÅR! ♥

Oj, vad FORT tiden gått idag! 

Wille och J sover och jag sitter i vanlig ordning och kämpar med att hålla mig vaken. VARFÖR lär jag mig aldrig, jag kommer ju vara dödstrött i morgon haha!
Wille sov rekordlänge idag på dagen (hela 3 timmar, det har nog inte hänt sedan spädistiden) och jag har hunnit massor! 

Ute har det varit mulet men jag fick en chock när jag klev utanför dörren att det var så varmt! Nu är det minsann vår och inget annat!

Nu är det sovdags för min del. God natt! ♥


Kommentarer
Postat av: ansku

Hej,

Jaaaa tack, nu vill vi ha våååår =D Visst går tiden fort! Mysig blogg du har! Tack för de rara ord inne hos mig, det värmer ska du veta. Två av de små ljuskopparna är köpt på Uthuset i stan, och en från Julias vita drömmar. Hoppas du får en skön lördag!

Kram Ansku

2010-03-27 @ 07:31:02
URL: http://www.anskuskammare.blogspot.com
Postat av: Hanna

Visst är det tråkigt att gå och lägga sig när man äntligen får vara lite själv?!



Man flyttar väl fram klockan? Så en timme försvinner, när klockan är fem och våra barn väcker oss så har klockan flyttats till sex. De som jobbar får ju gå upp en timme tidigare men våra naturliga "klockor" borde ju sova lika många timmar som vanligt?

2010-03-27 @ 07:37:01
URL: http://attvaramammaochfru.blogg.se/
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0