W.I.T.T.



Det här är alltså en av mina favoritinredningsbutiker! Jag skulle kunna flytta in i deras lokal precis när som helst! Här hittar du det absolut snyggaste inredningsprylarna från bl.a. LEXINGTON, Day, Ralph Lauren och Marc O'Polo. ♥

   
Klickbara bilder!




Wille gör sig hemmastadd...

Det är verkligen skön inspiration att bara kika in genom skyltfönstret på W.I.T.T. och det varje gång jag varit där önskar jag att vi hade ett eget hus att inreda... Men vår tid kommer tids nog och det är bara att hålla ut!
NU ska jag hoppa in i duschen och sen ska vi ge oss iväg ut igen.

Trevlig torsdag på er! ♥

Kommentarer
Postat av: -Malin

Oj vad massa fint!



Då får jag väl vara höggravid nu då ;) Hehe!

Kul med en till mammablogg att läsa.

Roligt att du kommenterade så jag hittade hit.

2010-03-11 @ 21:54:08
URL: http://malinandrenhogrell.blogg.se/
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0