Happiness...

              
Inte Kungsträdgården, men ett annat vackert körsbärsträd i full blom. Vackrare är svårt att hitta, lovely!

God morgon alla fina bloggläsare!

Idag är det lördag och jag hoppas att ni är lediga och får en fantastisk vårdag!
Någon som tyvärr inte är ledig är mitt stora hjärta som ska jobba idag. Jag och Wille ska åka och hälsa på honom lite senare eftersom vi inte gjorde det igår. Kanske stannar vi till i Kungsträdgården och beundrar de vackra träden som blommar just nu. Vi får se.

Men först, dags för frukost! ♥



Top Shop har mycket fint just nu, missa inte!


Kommentarer
Postat av: Emma

Öppningserbjudande 20% på alla namnsmycken!

2010-05-08 @ 09:22:46
URL: http://designbymeemma.blogg.se/
Postat av: Denise - Ännu en mammablogg

sv: Du jag håller med till FULLO! Undra hur någon lyckats skapa något som är så frestande? Som verkligen får nästan varenda unge att tystna och bli nöjd?!

2010-05-08 @ 09:28:38
URL: http://knoddenojag.blogg.se/
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0