Hurra 12 maj!


Den här fina pappan har vi firat idag!


Vilken härlig dag vi har haft, verkligen helt fantastisk!

Idag har vi verkligen inte sparat på krutet (eller sockret heller för den delen). Men är det kalas så är det! :)

Vi har lunchat på stan tillsammans med Js syster, vår fina vän Jenny och hennes lilla pyre Gustav 4 månader, strosat på stan och kikat i affärer och shoppat snyggaste födelsedagsjackan från Peak Performance till J, fikat prinsessbakelse på ett riktigt konditori (Hurtigs på Drottninggatan), och ätit grekiskt på Faros på Söder.

Solen har strålat från klarblå himmel och måste jag välja ett enda ord att beskriva dagen så är det verkligen HAPPY BIRTHDAY!

Bildbombing:

Här skymtar klänningen som jag skrev om igår! Hittade den i en mindre storlek på H&M Hamngatan idag och nu sitter den verkligen perfekt!















Med dessa bilder säger jag god natt och tack för idag! Jag ska plocka ihop lite här hemma och sedan väntar äntligen sängen efter en lång men väldigt lyckad dag, härligt! ♥

Kommentarer
Postat av: Sandra

Härliga underbara bilder. Ser ut som ni har fint väder också, vi har bara regn :/ kram

2010-05-13 @ 08:52:18
URL: http://aronssonsandra.blogg.se/
Postat av: Emma Sofie

Det ser ut som att ni hade en lika trevlig dag som jag igår. Visst var det härligt väder?

kram

2010-05-13 @ 09:12:56
URL: http://masofie.blogg.se/
Postat av: Nadia

Vilka mysiga bilder! Ja, är det kalas så är det. Skulle lätt kunna trycka i mig den där bakelsen, ser alldeles för god ut för att motstå.



Måste ju tillägga att du ser jätte fin ut i klackarna! Längesedan man kände sig så fin.



Kramar på er

2010-05-13 @ 19:12:37
URL: http://nadiacaddy.wordpress.com
Postat av: -Malin

Va FINA ni är!

Ser ut som om ni hade ett perfekt kalasfirande.



Hoppas ni får en lika bra helg =)

2010-05-14 @ 20:13:37
URL: http://malinandrenhogrell.blogg.se/
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0