Måndagslistan 10 maj

If I had a flower every time you made me smile

Jag antar Jennyns utmaning och lägger upp en egen måndagslista med alla ljusglimtar i mitt liv just nu!


I dag , måndag är jag glad för att...

 hela familjen är hemma, lediga OCH friska!
♥ jag har fått sovmorgon och det var den skönaste sömn jag fått på evigheter!
♥ på onsdag fyller älskling år och då blir det KALAS, hurra!
♥ vårblommorna blommar, träden slår ut och fåglarna kvittrar, lovely!
jag är mammaledig till världens goaste unge. ♥
jag äntligen tagit tag i mina planer inför tjejmilen. Heja mig!
jag lever och kan knappast ha det bättre. Jag älskar varje sekund! ♥


Kommentarer
Postat av: Emma Sofie

Vad härligt med dem där listorna. Man blir så glad av att läsa dem :)

2010-05-10 @ 12:28:07
URL: http://masofie.blogg.se/
Postat av: sara

å tack vad glad jag blir! =) Det är ju så himla kul att fixa med alla små detaljer här hemma.

Har ni planer på att flytta?



Hoppas att måndagen blir toppen! och resten av veckan också för den delen =)

2010-05-10 @ 14:03:51
URL: http://missmantyniemi.blogg.se/
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0