4 december 2011



Visst är det märkligt. Andra advent,  4 december, ingen snö så långt ögat kan nå och istället behagliga 5-10 plusgrader. Trodde aldrig att jag skulle tröttna på snö, men efter två vargavintrar är jag less och jag NJUTER av lera, lätt duggregn och plusgrader!

Idag har vi förresten varit på ett spontanbesök på Drottningholms julmarknad. Trodde det var nästa helg men hade visst fel. Vilken tur då att vi bestämde oss för promenad och fika i Drottningholm just idag! Och Wille min skrutt, hade såklart roligast av oss alla. ♥

Kommentarer
Postat av: Nadia

Själv är jag sååå less på leriga tassavtryck på golven varje dag och håller tummarna för frost och snö i måttliga mängder :0)



Härligt med julmarknad!!

2011-12-05 @ 21:13:27
URL: http://www.nadiacaddy.wordpress.com
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0