Gratis Spotify Premium?


Så här matchar jag MER än gärna min Mulberry Bayswater och sprillans nya iPhone i vår.

Först och främst måste jag bara tipsa er om att kika in på Mulberrys sida och den finfina vårkollektionen. Jag har alltid varit svag för Mulberry och min Bayswater är en kär klenod! Något som jag däremot har missat är att Mulberry gjort en specialkollektion som passar Apples produkter. Jag GILLAR! ♥

Jag gillar även att det HÄR nu är möjligt att få Spotify Premium gratis! Den här sidan funkar verkligen och det är faktiskt riktigt enkelt. Det enda du behöver göra är att svara på några frågor och sen värva 6 stycken. Det går ju superfort! Jag trodde först att den här sidan var lika världelös som alla andra "samla poäng och få gratis" men så är alltså inte fallet. Slipp alla reklamavbrott och möjlighet att använda Spotify i iPhonen. Inte så illa va?!

Fördelar med Spotify Premium:
♥ du slipper all reklam
♥ bättre ljudkvalité på musiken (320 kbps)
♥ du kan lyssna på Spotify i mobilen (iPhone, HTC m.fl.)
♥ lyssna på alla dina spellistor offline utan internet
♥ tillgång till ny musik innan alla andra

Skynda, skynda! Klick klick!



Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0