Slut...



Det är bara att inse att jag inte kommer att få något mer vettigt gjort idag. Jag är helt slut, matt och trött utan att ha presterat ett endaste dugg, vilket i och för sig inte är så konstigt då jag tagit tag i den där fruktansvärt vidriga pulverdieten igen... Blä!

Tröstar och peppar mig med att första dagarna är alltid värst, sen går det av bara farten. 7 kg till målvikt, dvs den vikt jag hade när Wille flyttade in i magen. Inga kakor till mamma denna vår med andra ord...

Natti natti nu alla mina kära!

Kommentarer
Postat av: Isa

Om man har råd så är ju naturdiets färdiga shakes och smoothies mycket godare än pulvret, de dricker jag mer än gärna. Går att hitta för runt 20 kronor styck iaf.

2011-02-17 @ 07:10:56
URL: http://Www.isabellaalstrom.se
Postat av: Lina

fina bilder idag igen, gillade det rosa/gröna från greengate i inlägget ovan. Och så vill jag bara säga att du är väldigt duktig som orkar köra pulver, men det lilla jag sett av dig tycker jag att du ser jättefin ut! jag har 6 envisa kg som sitter fast som en apa, men nu ska dem bort innan sommaren! kram

2011-02-17 @ 12:24:02
URL: http://linalive.blogg.se/
Postat av: Erika

Oj oj oj pulverdiet är ju inte direkt det smaskigaste :P

Men önskar dig lycka till och det är som du säger, bara dom första dagarna som är dom värsta..Bara säger jag, herreguud vem försöker man lura ;)

Nåå jag ska man vara fin får man lida pin ;)

Men siddu snart så är dte ju som du själv skrev, vår månader och det betyder ju mycket aktivitet ute och långa sköna promenader..Då ska du se att det inte är långt kvar till din målvikt :D



Själv så får jag väl räkna med att stiga stadig i vikt dom kommande månaderna :) Men det kan man ta när det är detta som gäller :)



Ha det så bra!



Kram

-Erika-

2011-02-17 @ 15:06:15
URL: http://risgatan5.blogspot.com
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0