Tröttsamt


Den här soliga bilden är från i mars förra året och känns som en härlig påminnelse om att vi faktiskt går mot ljusare tider. Även om det är svårt att föreställa sig att all den här snön någonsin kommer kunna smälta bort...

Det var faktiskt längesedan jag kände mig så här trött, sliten och deppig. Nästan lite illa till mods. Det har varit mycket med sjukdomar, dagis och allt runt omkring och på det en tuff period i skolan. Något annat tynger mig något enormt, men jag har velat hålla det lite utanför bloggen. Tror det kommer att bli en tuff period ett litet tag här men tyvärr det enda rätta även om beslutet har varit jobbigt att ta.

Jag är så obeskrivligt glad och tacksam att jag har min lilla familj just nu! Det är lätt att ta för givet allt fint vi har tillsammans, men livet är skört och åren går och jag kan inte nog understryka vikten av att stanna upp ibland och ta vara på tiden vi har tillsammans här och nu. ♥

Kommentarer
Postat av: Evelina

Så sant! Hur jobbigt man än har det så får man försöka se ljusglimtarna, kärleken <3

Hoppas det inte är något allvarligt som hänt och att allt löser sig till det bättre!

Kramar

2011-02-01 @ 16:09:24
URL: http://enlitenbitkaka.blogspot.com
Postat av: Hanna

Livet är inte alltid en dans på rosor..tyvärr. Man får försöka tänka positivt och njuta av det man har.. Kommer inte på några kloka ord men jag tänker på dig, vad det än är som du går igenom.. Kram

2011-02-01 @ 23:05:28
URL: http://attvaramammaochfru.blogg.se/
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0