Baka liten kaka




Det har varit ett par riktigt intensiva dagar för hela familjen med inskolning för Wille och provskrivning för mig. Idag är Wille med pappa på dagis och jag ska passa på att få lite småsaker gjorda inför helgens födelsedagskalas.

Inspirerad av Nadias superfina tårta kände jag att jag blev lite sugen på att försöka mig på något liknande själv till Willes kalas... Eller kanske cupcakes? Som om jag inte har tillräckligt att göra och kanske är det lite lätt överkurs, men de är ju så himla söta och jag är riktigt sugen på att testa.

Vi får se vad det blir... ♥

Kommentarer
Postat av: Finni - Elliotts morsa

Åh det ser jag fram emot :)



Nu blev jag lite inspirerad av dig. Precis sådana cupcakes vill jag ha på Elliotts kalas!

2011-01-19 @ 10:42:27
URL: http://mammafinni.blogg.se/
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0