Vitt ute, vitt inne


Det hänger sladdar från taket, golvet ska slipas och målas, lister ska bytas och målas, gardiner ska upp, lampor och matta inhandlas. Listan blir bara längre och längre! Men det är ROLIGT!


Ute fullkomligen vräker snön ner och vi har nu uppemot en halvmeter snö i trädgården! Jag passar på att pyssla lite inne medan Wille sover och sneglar med en gnutta dåligt samvete på mitt stackars skolarbete som egentligen borde få all uppmärksamhet idag... ;)

Efter lite mer än fyra månader i huset så kan jag bara konstatera att det finns precis hur mycket som helst att göra. Att ha husrenovering som vid-sidan-om-projekt är ett omöjligt evighetsjobb. Här krävs en helhjärtad kraftansträngning om vi någonsin ska bli klara! Dessvärre så är det här som skon klämmer, tid och pengar går hand i hand och just nu är det bristvara av dem båda. Jag vill helst göra klart allt NU NU NU och förverkliga alla mina idéer bums på en gång.

Vi tar lite i taget. Måste så göra. ♥

Kommentarer
Postat av: Sara - mamma till Max 2 år

Å så fint ni har!

2011-01-06 @ 16:32:03
URL: http://sarasrum.blogg.se/
Postat av: Sandra

Så fint ni har det :) kram

2011-01-08 @ 10:40:17
URL: http://aronssonsandra.blogg.se/
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0