En måndagslista


Ännu en vecka har gått. Jag fortsätter att anta Jennyns
utmaning.


I dag , måndag är jag glad för att...

vi fortfarande är friska. Peppar, peppar *knackar i huvudet*
om jag sköter mig är det bara knappt 9 veckor kvar till sommarlov.
när vi allra mest behöver det, dyker min mamma upp med en kasse överfull med vårnytt till Wille. Färgglada tröjor, nya jeans, T-shirts och strumpor, sånt som är så trist att köpa själv men som alltid är bristvara...
vi har hittat tussilago, vitsippor, blåsippor, snödroppar, krokus och skillor. Nu blommar snart hela rabatten!
idag är sista dag att ansöka till universitet och högskola. Ett pyttesteg mot målet, men väldigt skönt att vara på väg.
alla de fina mail och kommentarer rörande den låsta delen av bloggen. Det värmer, så  o b e s k r i v l i g t mycket. Jag behöver det. Mycket mer än jag trodde. Tack alla ni.

Kommentarer
Postat av: camilla

Tack snälla, vad glad jag blir!

Vilken härlig lista du knåpat ihop! Ska se till att hitta hit igen jag med!



Fin måndag och vecka till dig!

2012-04-16 @ 14:50:32
URL: http://vitarummet.blogg.se/
Postat av: Sandras Värld

Tack snäckan!! Nu blir det nog en inredningsblogg hihi! KRAM

2012-04-16 @ 20:44:07
URL: http://aronssonsandra.blogg.se/
Postat av: Therese

bra lista där, då är ju sommaren nära! Vad är det du läser till? Hoppas du får sova sött!

2012-04-16 @ 22:05:04
URL: http://sailorswife.blogg.se/
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0