Byta bloggplattform?



Jag har i stort sett varit nöjd med blogg.se under de snart två åren jag har bloggat. Det är enkelt och smidigt även för en som inte har kunskap eller tid att fördjupa sig i vidare i det här.

Något som jag däremot alltid har saknat med blogg.se är ett en funktion att kunna lösenordsskydda specifika inlägg... Försöker hitta en bloggplattform som motsvarar mina krav men det visar sig tyvärr vara svårare än jag trott! Det ska vara enkelt, gratis och gå att lösenordsskydda. Hur svårt kan det vara? Tydligen jättesvårt...

Kommentarer
Postat av: Caroline

Du kan ha en blogg till som du lösenordsskyddar och så länkar du bara från denna. Så gjorde jag för några år sedan och det fungerade kanon :-)

2012-01-12 @ 22:15:33
URL: http://heybaberiba.blogg.se/
Postat av: sofia

du kan ju skapa en underblogg till den du har. och lägga inlägget som en länk till den bloggen, som då är lösenordsskyddad. så vet jag att flera gör och det funkar ju bra :)

2012-01-13 @ 21:01:11
URL: http://soffilina.blogg.se/
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0