Beställd!

Det blev till sist en Bugaboo Buffalo. Det var ett himla velande hit och dit, men jag tror nog ändå att vi valt rätt till slut.
 
Svart bas med svart topp och en hel hööög med tillbehör, såklart! ;) Hade velat ha toppset i offwhite, men efter att ha lyssnat på förmaningar från flera som köpt detta till bl.a. sina Cameleons, så fick det vita stå tillbaka för det mer solskyddande svarta.
 
Vagnen med tillbehör, babyskydd, bärsele och annat bra-att-ha är nu på väg från holländska babycare.nl. Längtar! :)

Kommentarer
Postat av: Helena

lite nyfiken då jag själv planerar att köpa Buffalon via Babycare.nl.
hur gjorde du med babyskyddet ( det är barnstolen)
Kan man köpa den + easy basen från holland?
Tänker på eftersom vi i sverige har bakåtvända bilbarnstolar och det har väll inte dom, funkar det ändå? visst är även stolarna billigare där?

Du får jätte gärna maila mig så får jag svart på en gång ;) Tack

Svar: Hej Helena!
Jag har mailat dig lite mer utförligt men svarar kort här också ifall det är fler som vill veta.

Det är ingen skillnad på babyskydd och barnstolar i Holland och i Sverige, och de flesta stolar som går att köpa på bl.a. babycare.nl är exakt detsamma som går att köpa här hemma i Sverige. Vi har valt Maxi Cosi Cabriofix babyskydd med basenheten Easyfix (passar både bilar med och utan isofixfästen). Cabriofix-skyddet går även att fästa i Bugaboos vagnar med en adapter som man köper till, allt finns att köpa från Holland.

Vi passade på att beställa nu då euron är så låg, och priset landade på ca 25% billigare (frakten inräknad) än om vi köpt samma saker i Sverige!

Lycka till med köpet! :)
prinsessanlouise.blogg.se

2013-05-16 @ 11:13:38
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0