Köpfnatt

Klänningar och kofta från Newbie, stickad mössa från Next, filt från Hemtex. Ljusrosa, gammelrosa, blommor och spetsar, och jag njuuuter...
 
Mannen i huset undrade om vi inte skulle satsa på könsneutrala plagg till lillasyster. Som ni ser, delar jag inte riktigt hans tankegång, utan här råder total köpfnatt i allt som är rosa och tjejigt. ;)
 
Faktiskt så är jag egentligen inte alls sådär tjejigt rosa och väljer oftast helst blått på precis allt. Funderar på om det inte är graviditetshormonerna som spökar. Kan man ha gravid-cravings på rosa? När går det över tro? ;)

Kommentarer
Postat av: Isabella

Det går nog över lagom tills hon kommer i tonåren! ;)

Svar: Haha, jag har alltid sagt att om jag får en dotter kommer hon INTE kläs i rosa från topp till tå. Har aldrig gillat det förut, men nu är det enda jag ser och vill ha rooosa. Skyller på graviditetshormonerna. ;)
prinsessanlouise.blogg.se

2013-03-09 @ 18:18:31
URL: http://fit4fight.nu
Postat av: Evelina

Så mycket fint! Vi visste ju inte att S var en tjej så i början var det mesta blått, vitt, beige, grått osv men nu är aaaaaallt rååååsa :) Jag som inte ens gillar rosa...

2013-03-11 @ 12:16:19
URL: http://drommenomlycka.blogspot.com
Postat av: Mamma till William och Wilma

Grattis till prinsessan i magen :) Så fina kläder du har köpt till henne :) så svårt att låta lbi att inte köpa.krma

2013-03-13 @ 18:33:25
URL: http://blondis81.blogg.se
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0