New super blonde me!


Eller ärsh, så jätteblond är jag kanske inte... men i alla fall ljusare än innan. Jag har varit allt från mörkbrun till platinablond genom åren, men så här trivs jag allra bäst.

Min lillasyster utbildar sig till frisör och jag ställer såklart villigt upp som försöksperson. ;D Jag är jättenöjd förutom att jag hade önskat att hon kunde trolla tillbaka allt hår jag tappat efter graviditet och amning... Funderar på extensions men är rädd att det ska ta för mycket tid och krångel att sköta och hålla snyggt. Vi får se om lillasyster lyckas övertala mig vid nästa besök... ♥ ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grymt snyggt!

2012-03-19 @ 09:17:38
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0